Blockchain, Kriptovaluták

Kriptoszökevény

Kriptoszökevény

A blokklánc és én

2018. február 06. - Kriptoszövekény

Nem tartozom az “early adopter” típusú felhasználók közé. Nem vagyok az a típus, aki mindenbe belefog és nagyon korán felismeri valaminek a jelentőségét és a sok újdonságból kiválasztja azt, ami valóban érdekes lesz valamikor a közeli vagy a távoli jövőben. Szeretem ezeket figyelni, óvatosan kellő távolságból és amikor ez már az én megítélésem szerint beérik, akkor szeretek kicsit beleményedni. Persze nyilván kimaradok így a romantikus hőskorszakokból, de nem baj. Az elején főleg technológiai szakik tudnak lubickolni, de én nem az vagyok.

Közgazdász vagyok, aki inkább a szélesebb összefüggéseket szereti vizsgálni és rendszerbe helyezni az adott témát.

blockchain_general.png

 

Azt gondolom a blockchain már megérett arra, hogy komolyan vehessük és noha én még nem ragadtatnám el magam annyira, hogy ezt az Internethez hasonlító forradalomként apposztrofáljam, azonban már kimondható, hogy számos eddig nem megoldott problémára tud érvényes választ adni. Mostanra értünk el abba a fázisba, hogy a blokklánc már elég érett annyira, hogy valódi üzleti folyamatokat stabilan rá lehessen építeni.

Természetesen még most is vannak buktatók, ki nem dolgozott részletek és van sok-sok jogi szabályozatlanság, de az egészen valószínű, hogy a terjedése fel fog gyorsulni. Azt gondolom annak, hogy a technológia fókuszba kerüljön, jót tett a 2017-es bitcoin láz és nem fog ártani még egy óriási bukás sem (a mostaninál akár jóval nagyobb). A kriptovalutákra egyébként is úgy tekintek, mint egy bizonyított "proof of concept" a teljes blokklánc technológiára.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptoszokeveny.blog.hu/api/trackback/id/tr9113637472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása